~Pengikut yg Setia~

Roti Pool khas dari Larkin



Assalamualaikum & Salam Sejahtera kepada semua


Hari ni Fendi nak berkongsi mengenai penemuan yang terbaru setelah menjejakkan kaki di bumi Johor ini
Fendi pegi sarapan di Larkin pagi ni
Xde la jauh sangat dari Skudai
Dalam 20 minit perjalanan (sanggup tuu..)


Menikmati sarapan dengan teh tarik beserta ais jagung..
memang menarik!!
Setelah sarapan Fendi menjejakkan kaki ke Pasar Tani berdekatan dengan tempat makan tadi
Pusing punye pusing..Jam jugak yang Fendi beli..


Ni roti yang datang sekali dengan kuah..
Xtau la Fendi makanan ni berasal dari mana
Tapi rasenye memang sedap dan mampu untuk meninggikan kolestrol anda..
Anda bayangkan..
Ada daging, telur, bawang, cili dan kuahnya..
Cukup sarapan ini untuk menyimpan lemak-lemak di badan anda (makan jangan berlebihan yer)



Ni la poolnya
Kepada anda yang datang ke Johor Bharu,
Jangan lupa untuk singgah di Larkin menikmati Roti Pool Haji di Medan Selera Johor, Larkin


Terhasillah Roti Pool

6 comments:

  RinsyaRyc

September 11, 2011 at 12:25 PM

hohoho.. sedapnye.


http://bulatmata.blogspot.com/

  Fendi

September 11, 2011 at 12:58 PM

Haha..memang sedap la..terbaik dari johor..

  ummie-shop

September 15, 2011 at 8:41 AM

macam sedap je.. :D

  Fendi

September 15, 2011 at 9:37 AM

Memang sedap pun..Tapi kalau sape2 yang nak jaga badan..suggest jangan makan byk utk hidangan ni..Fendi pun makan 1 hidangan jer..dah ckup kenyang utk sarapan..

  aleen aiden

October 4, 2011 at 2:50 PM

woahhh teringin nak cubala...kat kl ade x gamaknye?keh3

  Fendi

October 9, 2011 at 7:15 AM

@aleen

xtau la kat kl ade x..tapi yg pasti jb ade la..kena rajin mencari dlu kot..=D

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Boleh tinggalkan link anda di sini ya!