~Pengikut yg Setia~

Balik daripada Bercuti


Assalamualaikum & Salam Sejahtera


Ape khabar semua?
Fendi di sini baru sahaja ingin memulihkan diri dari kepenatan
Fendi baru je balik dari KL ke UTM
Perjalanan memakan masa dalam 5 jam termasuk 1 jam berhenti
Bas dah delay selama setengah jam
Pas 2 berhenti di Terminal One Seremban dan isi minyak di Machap

Fendi tertido dan bangun selama beberapa kali
X lena tido dalam bas
Lepas 2 Fendi pun x jadi tido untuk malamnya
Harap-harap ade jugak anda di sane pernah mengalami


Lepas sampai je cari teksi untuk balik ke UTM
Nasib baik ada 3 orang kongsi satu teksi
Xde la mahal sangat drebar teksi 2 caj
Sebab kolej Fendi sangat jauh dari pintu besar

Kepada semua yang akan balik untuk sambung belajar
Diharap anda mempunyai semangat baru kerana baru balik daripada bercuti
InsyaAllah
Kita mampu membanggakan kedua ibu bapa

Sekian sahaja entri kali ini
Terima kasih sebab sudi membaca

5 comments:

  Y u N a K u 3

December 7, 2011 at 11:27 AM

:D! fendi!!!

  Y u N a K u 3

December 7, 2011 at 11:28 AM

tgh cari balik kawan2 kat ump yg ade blog.. tau xsesape ade slain comel?

  Fendi

December 9, 2011 at 8:26 PM

Hi Yuna..thanks sebab singgah blog Fendi..tengok2 la ape2 yg patut di sini..haha..selain comel xde la yuna..yg lain mcm kurang aktif..termasuk Fendi sendiri

  Y u N a K u 3

December 19, 2011 at 3:21 PM

:D haha xpe2..
lagi pon sy dah lama xcontact sesape.

at least dpt blog fendi cukup r.

Di mane ade Fendi di situ ada Mus! :P

  Fendi

December 26, 2011 at 3:09 PM

Haha..thanks yuna..no problem..boleh contact2 kat sini..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Boleh tinggalkan link anda di sini ya!